första dagen - på den nya bloggen.

Är precis klar med designen och alla detaljer. Den blev väll så där, men den får duga! :) Ipoden på den vänstra sidan - om du inte vill ha på musik är det bara att trycka på paus. Om du vill byta låt är det bara att klicka vidare.

Igår var det först skola - vi slutade vi tio i två, så när vi var klara gick jag ju hem. Jag solade lite och var inne på datorn medans jag väntade på Becks, hon kom typ vid fem. Sen cyklade vi ner till sannaheden och kollade på fotboll. Becca gick typ utav en anledning, hohoh. Så jag var med några härliga personer som Felan, Emelie, Mickan, Malin, Oliwia, Lolloh, Admir, Becka och Putte - jag tror det var alla? 

Sen efter matchen, cyklade jag till lillemors -träffa pappa och sedan cyklade jag hem, för pappa fick inte in cykeln! :o Hemma väntade faster Maud och vi åt och kolla film - jag somnade dock till filmen men den var bra .. hehe.  

Nu ska jag iväg och äta frulle, fast klockan är 12.10 :o

Make the day ~ Madde


Kommentarer
Postat av: Sessan

Ja det är det verkligen, men jag får munsår ist för att bli förkyld har jag fått för mig. Är typ aldrig förkyld. Söt header :)

2009-05-16 @ 18:09:36
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha exakt :)

Munsår behandlar man enkelt & snabbt med Anti fast det kostar en slant.

Förkylning tar ju evigheter innan man blir frisk från...

2009-05-16 @ 18:28:16
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Jackie

tack, söt blogg du har :)

2009-05-16 @ 20:37:53
URL: http://jackies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

..och ditt namn är?:
Kom ihåg mig?

Din hotmail eller vad du nu har! :):

Din Bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0